Usein kysyttyä

Kortti hukassa tai rikki – Tilaa uusi kortti lähettämällä meille sähköpostia members@icomfinland.fi
Tarrani ei ole saapunut – Jos tarrasi ei ole saapunut, ota meihin yhteyttä members@icomfinland.fi
Osoitteeni on muuttunut – Käytämme Postin osoitetietojärjestelmää ja jäsenten muuttuneet osoitteet ajetaan tietojärjestelmäämme vuosittain joulukuussa. Jos sinun tarvitsee kuitenkin asioida kanssamme kesken vuoden, tai haluat ICOM-postisi muuhun, kuin kotiosoitteeseesi, ilmoita siitä meille sähköpostitse. Huom! Päivitä myös muuttunut osoitteesi Pariisin keskusrekisteriin itse IRIS-verkkopalvelussa.
Sähköpostiosoitteeni on muuttunut – Ilmoita meille uusi osoitteesi sähköpostilla members@icomfinland.fi. Muista päivittää sähköpostiosoitteesi Pariisin keskusrekisteriin itse IRIS-verkkopalvelussa.
Haluan muuttaa laskutustietojani – Ilmoita uudet tiedot sähköpostiosoitteeseen members@icomfinland.fi
Olen vaihtanut työpaikkaa, voinko olla yhä ICOMin jäsen? ICOM Suomen komitean hallitus punnitsee jäsenten kelpoisuuden nojaten kansainväliseen ohjeistukseen. Pidä siis meidät ajantasalla, jos työtilanteessasi tulee muutoksia.
Minulla on opiskelijajäsenyys, mutta olen valmistunut – Ilmoita meille, kun valmistut koulustasi. Jos olet työllistynyt tai työllistymässä museoalalle, voit pyytää hallitukselta muutosta statukseesi, jolloin siirryt tavalliseksi äänivaltaiseksi jäseneksi. Ilmoita asiasta meille sähköpostitse.
Olen jäämässä eläkkeelle – Voit jatkaa ICOMin jäsenyyttäsi alennetulla jäsenmaksulla, eläkeläisjäsenenä. Ilmoita asiasta meille sähköpostitse, niin hoidamme loput.
Haluan erota – Jätä eropyyntösi ICOM Suomelle vuoden loppuun mennessä, niin emme laskuta seuraavan kauden jäsenmaksua.
Haluan liittyä kansainväliseen komiteaan – Jos olet uusi jäsen, liityt kansainväliseen komiteaan jäsenhakemuksellasi. Vanhana jäsenenä voit liittyä kansainväliseen komiteaan järjestön uudessa IRIS-verkkopalvelussa.
Instituutioni haluaa liittyä ICOMin yhteisöjäseneksi – Riittää, että täytätte pelkän Pariisin lomakkeen ja lähetätte meille aikeistanne sähköpostia info tai members-osoitteeseemme. Paperiversiota ei enää tarvita.